פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בטעות לאחר ניתוק נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר כשנה של גלישה באינטרנט זהב (סמיילי) באמצעות מודם פס רחב, עברתי לכבלים
ולחברת ברק. שלחתי לסמיילי פקס בבקשה להתנתקות והנחתי שבזאת הסתיים הקשר.
לאחר קצת יותר משנה שמתי לב פתאום לכך שמאז מועד התנתקותי לכאורה מאינטרנט זהב, המשיכה החברה לחייב אותי בסכום של 89 ש"ח לחודש במשך כ 14 חודשים (כ 1300 ש"ח) בלא ששמתי לב לכך, בזמן שהמחיר הממוצע לאותה חבילת גלישה עמד אז על סכום של כ 35 ש"ח.
הנחתי שחברה בסדר גודל כזה, תזכה אותי מייד בסכום שנגבה שלא לצורך, לאחר
שתבצע בדיקה של הרשומות שלה שתראה שאכן לא גלשתי ולא השתמשתי בשירותיה בכל אותה תקופה.
להפתעתי, נציגי החברה התנערו מייד מכל אחריות ומסרבים להחזיר את הכסף.
כשטענתי שהפקס ששלחתי דינו כהוראה מפורשת לניתוק, הם טענו שלא קבלו כל פקס ולי אין אפשרות להוכיח מכיוון שהפקס נשלח מהמחשב.
זמן סוג הנזק :
החזר כל הכסף פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
בהתאם להסכם ההתקשרות של מר איתן עודד עם חברתנו, במידה והיה מעוניין לסיים את התקשרותו עם חברתנו מקבל בסיום הטיפול בפניתו "קוד אישור ניתוק" - המהווה אסמכתא לניתוק, ללא קוד זה המינוי נשאר פעיל ומכן שממשיך להיות מחוייב. בניגוד לדבריו, לא התקבל פקס בחברתנו מאת מר עודד איתן, כפי שכתב בפנייתו באתר זה ולפיכך המשיך להיות פעיל. כמו כן בהתאם למוסכם בין מר איתן עודד לבין חברת האשראי שלו עליו לפנות בטווח של 30-45 ימים לחברת האשראי או אל חברתנו במידה וישנה לדעתו בעיה בחיוב, מר איתן עודד לא עשה כן במשך 14 חודשים. בשל סיבות אלו יש לדחות את בקשתו. אע"פ כן מתוך ראיה שירותית וצרכנית גרידא הוצעה למר איתן עודד הצעה נדיבה - לצערנו בחר מר איתן עודד לדחות הצעה זו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה