פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מכוון ללקוחות לאחר מבצע "חינם" שדורש ניתוק!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשיחה בתחילת מאי ביקשתי לנתק אותי מהאינטרנט לאחר שעברתי ספק, אמרו לי (כמובן לא לפני העברה ממחלקה למחלקה עם הצעות למבצעים) שהעניין סודר והנני מנותק.
בניסיון של כשעתיים אח"כ אני רואה שהחיוג אכן לא עובד, חשבתי שבז גמרתי.
לתדהמתי אני רואה החודש בחיוב הויזה חיוב שלהם כשהתקשרתי אמרו לי (וכנראה פה הפואנטה) "כסף אתה לא תקבל בחזרה אבל בא נראה אולי תעביר את הזכות לקרוב משפחה".
נציג השירות הודה בפני שהתקבל בקשה לניתוק אך "היות והיה עומס על המערכת לא הסתיים העניין, ניסו לחזור אליך למחרת ללא הצלחה ולכן לא ניתקנו לך " קרוב ל3 חודשים!!!

בתקווה לטיפול!!!
כספי סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בעקבות פניית מר אייכלר, שוחח עימו מנהל במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו.
לאחר בדיקת פנייתו הוחלט לזכותו בהתאם לבקשתו.
אנו מתנצלים בפני מר אייכלר על חוסר הנוחות שנגרמה לו בעת התקשרותו עם חברתנו. חשוב לי לציין, כי smile אינטרנט זהב משקיעה משאבים ומאמצים רבים על מנת לספק את השירות המקצועי, האיכותי והמהיר ביותר, ועל כן אנו מקבלים בברכה ביקורת מלקוחותינו ומשתמשים בדברים ככלי לבדיקת,שיפור וייעול השירות שאנו מעניקים.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה