פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביט ובייט נושא התלונה:
כהן רן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לי היה אינטרנט מהיר כשהוא רק יצא ויש לי נסיון מאוד גדול עם כל המשחקים שלהם. אחד מהמשחקים האלה הוא הביט והבייט, ברוב הפרסומות שאני רואה זה משתמע לשני פנים, הם רושמים ג'יגה ולא גיגה בייט או שהם רושמים GB ואני לא יודע איך זה ב"מכירות" היום אבל בתקופה שנרשמתי אפילו שירות הלקוחות הבטיח לי שמדובר במגה בייט ולא ביט (גם בנטויז'ן ד"א) ואחרי שנרשמתי וגיליתי שזה לא נכון אמרו לי שזו טעות של המוכרת, אז רק לשם בדיקה התקשרתי כלקוח חדש ואותו הדבר!, אחרי שגיליתי את פרצופי האמיתי זו העבירה אותי למנהל באופן כמעט אינסטנטיבי והמנהל שוב טען שזו טעות תמימה.
ד"א: אפילו ב"חוזה" ששלחה לי נטויז'ן הביט והבייט משתמע לשני פנים.
פשוט גועל נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אסור שפירסומת ובמיוחד מסמך שיש לחתום עליו ישתמעו ל פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מהירויות הגלישה המוצעות כיום על ידי ספקיות התשתית והאינטרנט נמדדות בביטים ולא בבייטים ונציגי חברתנו מתודרכים על כך ומכירים את הנושא. יחד עם זאת, נציין כי המושגים "קילובייט" ו"מגהבייט" השתרשו כטעויות לשון נפוצות בתחום, כפי שגם ציין מר כהן בעצמו. המהירויות הקיימות בשוק הינן ידועות ומוכרות, ולרוב השימוש שנעשה הוא במונחים "מגה" ו"ג'יגה", ללא אזכור היחידות עצמן (בייט/ביט). נבהיר, כי המצויים בתחום, כמו מר כהן, מודעים לכך שהכוונה היא לביטים ולא לבייטים, ועבור המשתמש הפשוט אין משמעות להבדל לשוני זה.
במידה ונענה מר כהן כי המהירות המסופקת על ידי חברתנו נמדדת בבייט ולא בביט, הרי שמדובר בטעות אנוש בלבד, עליה אנו כמובן מתנצלים.
בכל הקשור לחוזה שקיבל מר כהן מנטויז'ן אנו מציעים כי יפנה ישירות אליה.
תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה