פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות משירותי החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלכסנדר ינאי 1 א.ת. סגולה פתח-תקוה, 49277 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-25.7.2007 סגרתי עסקה טלפונית עם נציג חברת "אינטרנט זהב", בה רכשתי חבילת אינטרנט הכוללת 1.5 מגה (הורדה) ו-512 קילובייט (העלאה). לצערי הרב החבילה שרכשתי אינה מתאימה לי. לפיכך בקשתי לבטל באופן מיידי את העסקה עם החברה ולהתנתק מהשירות הניתן לי.
זאת מכמה סיבות:
1. האתרים שאני משתמש בהם למטרות לימודיות אינם נגישים מטווח ה-איי.פי. שהחברה מספקת. אין פיתרון לבעיה זו. לפחות בתמיכה הטכנית שלהם לא מצאו פתרון.
2. נציגי החברה הונו אותי ולא מסרו פרטים מדויקים לגבי אופי הגלישה. כך לא נאמר כלל שמכשור החברה אינו מאפשר שימוש בפרוטוקול של ביטטורנט.

כאמור, אינני מרוצה מהשירות המוצע וברצוני לבטל את העסקה לאלתר. על פי החוק להגנת הצרכן לרשותי שבועיים ימים מיום ההרשמה, אותם אני מנצל כדי לעשות כן.אבל בחברה לא הסכימו לנתק אותי כאשר קיבלתי כל פעם תירוצים שונים ומשונים כגון:
- המחשבים שלנו לא עובדים נחזור אליך מאוחר יותר.
- המנהל לא נמצא - לא ניתן לעשות כלום עד שהוא חוזר.
וכך הלאה..
בתאריך 01.08.07 שלחתי למשרדי החברה מכתב רשום בו תיאור הבעיה ודרישה להתנתק( משירותי החברה בלבד,כי אני מרוצה מHOT שמספקת את התשתית ולא מעוניין להתנתק מהם). קיבלתי על כך תגובה מגב' אורטל מקשרי לקוחות ביום ראשון 05.08.08. נאמר לי חד משמעית שהחברה לא מתכוונת להענות לבקשתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להתנתק לאלתר פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מקיפה אשר הסתיימה ב19/08/2007, ולאחר שיחה שערכה מנהלת במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו עם מר בוגומולני, הוסכם לפנים משורת הדין ובאופן חריג, על אף שאין חובה חקוקה או חובה שבדין להיעתר לפנייתו של מר בוגומולני, לנתקו ללא דמי ביטול התחייבות על אף שהשתמש בשירות.
אנו שמחים כי הנושא נסגר לשביעות רצונו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה