פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית יתר לאחר אישר הסכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

לאחר שיחה טלפוני שהתקימה בבמחצית חודש יוני סוכם על התכנית לאינטרנט בעלות של 35.00 שך למשך ששה חודשם. נתברר שלא דובים ולא יער הם המשיכו עד רגע זה לגבות 45.00שקל כל חודש.

למרות הטלפונים הנישנים וחוזרים כנראה שהנערות קבלו הוראה לבלבל את האויב ומידי פעם נאמר זה סודר.

לפני חודשים שלחתי אימיל להם אבל למה לענות?
אני מצרף את האישור שלהם ודורש החזר כספים.

ר"ב להלן האישר האינטרנט:

זוהי הודעה אוטומטית - אין להשיב להודעה זו

נתקבל ב-1.8.2007 שעה 01
אנגלר יעקב שלום רב,
אנו מודים לך על שיחתך עימנו ושמחים להזמין אותך להמשיך ולהשתמש בשרותי האינטרנט המתקדמים שלנו. smile אינטרנט זהב מציעה לך, בנוסף לגישה לרשת האינטרנט, מגוון רחב של שירותים מתקדמים להעשרת חווית הגלישה. פרטים נוספים על מגוון השירותים ניתן למצוא בכתובת www.smile.net.il/shop.

להלן מסלול הגלישה החדש שבחרת עבור שם המשתמש englerj8:

מסלול גלישה בטכנולוגיית כבלים, במהירות 750KB בעלות 35.00 ₪ לחודש למשך שישה חודשים. בתום ששת החודשים תשלם 59.00 ₪ לחודש. המחירים כוללים מע"מ ואינם כוללים את התשלום לחברת הכבלים. לתשומת לבך, החיבור לשירות כרוך בהתחייבות לאינטרנט זהב למשך 6 חודשים במידה ותבטל את שירות לפני תום התקופה תשלם 35.00 ₪ עבור כל חודש שנותר

נציגי השירות שלנו ישמחו תמיד לסייע, לעזור ולייעץ לך בכל דבר ועניין באמצעות אתר הבית, בכתובת www.smile.net.il/services , או בטלפון 03-9056800, בימים א'-ה' בין השעות 08:00 בבוקר ועד 18:00 בערב, ובימי ו' החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים.

לפניה לשירות לקוחות לחץ/י כאן

המשך גלישה מהנה ומוצלחת.












בזבוז זמן המתנהבטלפון סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר טנגלר טופלה זה מכבר על ידי מחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. אנו מתנצלים על העיכוב בתגובה ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה