פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וסירוב לניתוק מס' שעות לאחר ההסכם הטלפוני נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של אינטרנט זהב מזה מספר שנים , עד לאחרונה הייתי במסלול ללא התחייבות והשירות שלהם היה עד כה ללא רבב . בחודשים האחרונים נתקלתי בבעיית איטיות איומה בגלישה לאתרים בחו"ל . נציגת החברה הציעה לי לשדרג את רוחב הפס ל 2MB ובתקווה שזה יעזור , אבל זאת בתנאי התחייבות לחצי שנה . לדאבוני זה לא עזר בכלל ! חזרתי אליהם למחרת וביקשתי להתנתק כי הבעייה אינה ברוחב הפס אלה כנראה בחיבור שלהם לחו"ל , לצערי למרות שנרשמתי לשירות ערב לפני כן הם סרבו בתוקף לנתק אותי ואמרו לי שאם ארצה להתנתק אצטרך לשלם את מלוא התשלום לכל תקופת ההתחייבות (עד אותו רגע לא הייתי בהתחייבות) . ניסיתי בכל זאת המון פעמים ובזבתי שעות עם נציגי התמיכה שלהם אך כל נסיונות התמיכה הטכנית שלהם לא עזרה לי . בעצם עד היום אנשי התמיכה שלהם לא הצליחו לפתור את הבעייה . הגלישה לאתרים בחו"ל היא זוועתית . טון הדיבור של נציגי אינטרנט זהב הפך למרושע בעצם שנייה אחרי שאישרתי טלפונית את השדרוג וההתחייבות . אנידורש מהם בכל תוקף או לפתור את הבעייה או להתיר אותי מכבלי ההתחייבות ! כמו כן אני דורש פיצוי על עוגת הנפש בזבוז הזמן והכסף בגלל הגלישה הפגומה שכן זהו כלי עבודה הכרחי שלי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על בזבוז זמן ועוגמת נפש והתנצלות פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר חדד טופלה על ידי מחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה