פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חייוב וסירוב לנתק והשירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים בבדיקת חיוב כרטיס האשראי ראיתי כי אני ממשיך להיות מחוייב על שירותי אינטרנט לספק " אינטרנט זהב" למרות שהייתי מנוי בעבר , לא ערכתי חוזה התקשרות חדש עם הספק ולמרות שהייתי מוייב בערב כל סכום של 39 ש"ח "החליטו" באינטרנט זהב כי מעתה יחייבו אותי ב59 ש"ח.
מאז שנגמרה לי ההתחייבות, אין לי אפילו מחשב ואיני גולש באינטרנט בכלל ובוודאי שלא דרך אינטרנט זהב.
אני מרגיש צורך לציין כי התנהלות הספק פשוט מרגישה כרמאות, חיובי כרטיס האשראי מתבצעים בתאריכים אקראיים ( כאילו שלא אשים לב לחיוב חוזר...)
בבקשה להסבר והתנתקות העבירו אותי במשך 40 דק' בין פקידה לפקידה עד שהאחרונה פשוט ניתקה לי בפנים.
כמובן שבחיוב הקרוב מופיעה שורת חיוב ע"ס 49 ש"ח...
מה עושים?
כספי סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר שרעפי טופלה על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה