פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גבייה למרות שבקשתי להתנתק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי השנה הודעתי לאינטרנט זהב (לאחר סיום תקופת ההתקשרות איתם) לנתק אותי, ומאז אני מחובר לבזק בינלאומי. אלא שבחודש נובמבר השנה שמתי לב שאינטרנט זהב ממשיכה לגבות ממני 44.79 כל חודש. שוחחתי עם קשרי לקוחות (רשומים אצלי תאריכים ושמות האנשים שאיתם דיברתי) הם מסכימים שעשו טעות ומוכנים לפצות אותי בגלישה חינם למשך 6 חודשים אלא שאני כבר מחובר לחברת 014 ודרשתי את כספי בחזרה (שנגבו ממני על ידם ללא הסכמתי). בהתחלה הסכימו אך בהמשך חזרו בהם בטענה שיכולים לפצות אותי רק במתן גלישה חינם כאמור לזה לא הסכמתי, וכל מאמצי הטלפוניים והיו הרבה כאלה, לא הועילו על מנת להחזיר לי את הכסף. החלטתי לעשות די לנסיונות הטלפוניים ושלחתי להם פקסים בנידון וגם זה לא עזר. פשוט הם מתעלמים ולא חוזרים אלי כמו שמבטיחים. לכן אני פונה דרככם ודורש את כספי בסך 304.87 שח (נכון עד חודש 11/07)
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בן שושן טופלה על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה