פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בניתוק מהשירות נושא התלונה:
אלימלך ציון שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
צלצלתי למוקד שירות הלקוחות במטרה לפתור בעיה של איטיות בחיבור (מחובר על 1.5 מוריד על 23 קיי בי) לאחר רבע שעה על הקו עונה לי נציגה בשם אורלי אני מבקש מאורלי בתחילת השיחה לחזור אליי בכדי שאני לא ישלם על השיחה אך תשובתה היא "אין לנו שיחות יוצאות במוקד הזה" אמרתי לה אוקיי והסברתי לה את התקלה תשובתה הייתה "זה לא בעיה שלי אני יעביר אותך לתומך"
לאחר 32 דק' שאני משלם על שיחה עונה לי בחור בשם עוז מהתמיכה אני מסביר לו את הבעיה ואף אומר לו שהפיתרון הוא לפתוח את הפורטים שחסמו לי עוז מבקש ממני לבצע בדיקת פינגים ולאחר שזה לא הולך הוא אומר שהבעיה אצלי במחשב והוא מבקש מתומך בכיר לחזור אליי (אגב במקצועי אני מנהל רשתות בוגר מייקרוסופוט MCSE) עובר יומיים ואף נציג לא מצלצל
אני מצלצל לשירות לקוחות עונה בחורה בשם נלי מתנצלת ואומרת לי אני מעבירה בקשה תוך יומיים יחזרו אליך אני מתעצבן ודורש ממנה שתעביר אותי מייד היא אומרת לי בסדר ופתאום המוסיקה של ההמתנה מתחילה להתנגן עוברת חצי שעה על הקו אף אחד לא עונה ואז השיחה מתנתקת עוברים עוד יומיים ואף אחד לא חוזר אליי אני פונה שוב לשירות לקוחות והפעם מבקש להתנתק מעבירים אותי בין נציג לנציג במשך 47 דק' סוף כל סוף עונה לי בחורה שלא מזדהה אלא אומרת שהמוקד עמוס והיא המרכזנית היא תרשום את בקשתי ונציג יצלצל אליי אחרי 24 שעות
לאחר שהסכמתי והשארתי 4 מספרי טלפון לחזרה אליי (בית,מס' פלאפון,מס' מירס,טלפון במשרד) ניתקתי את השיחה ועשיתי מנוי בחברת אינטרנט אחרת
יש לציין שבמקביל שלחתי מייל לאינטרנט זהב בבקשה לנתק אותי ולא לחייב אותי על החודש הנוכחי שכן חשבונית נסגרת שם ב19 לחודש ונפתחת ב20 ובתאריך 19.12.07 כבר שלחתי את המייל עם בקשת הניתוק וביקשתי שלא לחייב אותי על חשבון מתאריך 20.12.07 עד לתאריך 19.01.08
עד לרגע זה אף נציג מחברת אינטרנט זהב לא חזר אליי ויש לציין שזה עלבון
רע וצורב מפני שהייתי לקוח שלהם משנת 2000
* יש לציין שאין לי שום התחייבות כלפי אינטרנט זהב לפי מידע שנמצא אצלי ברשומות ולפי מידע שנמסר לי על ידי הנציגים
ניתוק לאלתר משירותי אינטרנט זהב ואי חיוב תקופת מנוי 20.12.07-19.01.08 פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אלימלך טופלה לשביעות רצונו על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה