פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור המתנה וטיפול על ידי מרכז תמיכה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עקב תקלה באינטרנט ,פניתי למרכז תמיכה .זמן ההמתנה והטיפול בתקלה ערך 27 דקות .למה עלי לשאת בעלות שיחת הטלפון ,למרות אני משלם דמי מינוי חודשיים ?
כספי סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת smile אינטרנט זהב משקיעה משאבים רבים על מנת להעניק ללקוחותיה שירות תמיכה מהיר, מקצועי ויעיל לפתרון כל התקלות במסגרת גבולות התמיכה. צר לנו על הרגשתו של מר נוימרק אך נציין כי החברה פועלת במסגרת הסטנדרט המקובל בשוק ובכפוף להוראות תנאי רשיונה והחוק במדינת ישראל. אנו שמחים כי התקלה נפתרה לבסוף לשביעות רצונו ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה