פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
012 לא מאפשרים לי להתנתק פשוט אין אפשרות!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לכולם
לפני כשנה התחברתי לאינטרנט המהיר דרך 012, בתום תקופת ההתחייבות (חצי שנה) יצרתי קשר עם שירות הלקוחות על מנת להתנתק וזאת מכיון שהמחשב שלנו התקלקל ולא היה לי כל צורך באינטרנט.
יצרתי קשר בתאריך 23/8/07 אכן עברו מס' חודשים ועדין הבעיה לא באה על פתרונה.
האמת שלא כ"כ הבנתי על מה המהומה וחוסר האחריות , ביקשתי מפורשות להנתק מידית מהשרות מכיון שאין בכוונתי לשלם על מוצר שאין לי בו שימוש.
חלפו מס' שבועות ובחיובי האשראי הופיע חיוב על חודש ספטמבר, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות להבין מה פשר הבעיה מדוע חויבתי, קיבלתי תשובות מאד מתפשרות ולא מקצועיות בסוף השיחה הובטח שהנושא בבדיקה ויחזרו אלי, כמובן שאף אחד לא חזר. יצרתי קשר מאז עשרות פעמים בניהם הושארו הודעות בניתוב שיחות מאחר וזמן ההמתנה מטורף, היו פעמים שהמתנתי 20 דק' עד שהתייאשתי. הנה חודש אוקטובר הגיע ושוב קיבלנו הודעה על חיוב מהחברה הנחמדה הנ"ל הפעם לא התייאשנו ולא חיכינו לנציג המסור שיצור קשר, שוחחתי עם נציגת שירות לאחר 15 דק זמן המתנה הצגתי בפניה את בעייתי היא גמגמה שזה לא בטיפול שירות הלקוחות העבירה אותי למחלקה ששם טענו שזה לא בטיפולם, בקיצור חוסר מקצועיות בצורה מזעזעת. השארתי את מס' הטלפון שלי לנציגת שירות לקוחות שביקשה לבדוק את הענין ותחזור אליו, וגם הפעם אף אחד לא חזר אלי.
הנה הגענו לינואר לאחר שיחות חוזרות ונשנות עם שירות לקוחות מחלקת גביה מכתבים מ012 על אי תשלום(יאא באמת????!!!!!) אין בנאדם אחד בחברה הזו שמוכן להגיד לי למה לעזאל לא נותקתי כשביקשתי מדוע חייבו אותי כ"כ הרבה פעמים מדוע שולחים לי הוראות קבע בדואר לחתימה מי לעזאזל יעשה סדר בחברה הזו או יסגור אותה?? בחיים שלי לא נתקלתי בכזה יחס מזלזל בכ"כ טימטום ממרוכז במקום אחד וזה עומד לי על קצה הלשון להגיד גנבה כי האנשים האלה גזלו ממני כספים בערמומיות ואף אחד לא לוקח אחריות אף אחד לא מטפל בנושא את אף אחד זה לא מענין!!! חשוב לציין שמבדיקה של הוט מול החברה לא הייתה גלישה כבר מחודש אוגוסט 2007!!
אני פונה אליכם כי כבר נימאס שלחתי פקסים לשירות לקוחות, מחקלת גביה ופניות הציבור, הובטח שפניות הציבור יחזרו אלי כי לטענת שירות לקוחות רק הם יכולים לעזור עבר שבוע ואף אחד לא יצר קשר, בנסיונותי לאתרם לא עלו בידי ממצאים הגעתי שוב לגביה ושם כמובן שאמרו לי שזה לא בטיפולם, אני עייפתי מכל הסיפור הודעתי לנציגת שירות שממני הם לא ישמעו יותר וכדאי שנציג בכיר יחזור אלי ונסיים את הסיפור, מיותר לציין שגם הוא לא חזר, נכון?
אודה לטיפולם בנושא אני עייפתי.
תודה מראש שירן כ.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות בכתב פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' כהן טופלה לשביעות רצונה על ידי נציגת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה