פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס האשראי לאחר מועד הניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מ 015 בסוף יולי. בספטמבר, משום מה, חוייב כרטיס האשראי שלי ב 50 ש"ח. הייתי בקשר עם החברה לפחות חמש פעמים, ובכל פעם נעשה בירור מחדש וכל פעם התברר שצדקתי, והובטח לי שהעניין יטופל. אך עדיין לא קיבלתי את הכסף. אורך כל שיחה כזו היא לפחות רבע שעה (במקרה הטוב עם ההמתנה והבירורים) וכבר הוצאתי על שיחות יותר מה 50 שקל. אני לא רוצה לוותר על הכסף מבחינה עקרונית, אך מאחר והם כל פעם מסכימים עם הטענה שלי, אין לי מה לעשות. אני יודע שאני יכול לתבועה גם על החזר הוצאות פלאפון ועל עוגמת נפש, אך עם גלגלי הצדק החורקים במדינתנו, לבסוף אאלץ לשלם להם...
אשמח לפיתרון,
תודה רבה
שגיא
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף שחוייב, ולדעתי מגיע לי לקבל גם פיצוי פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אזולאי טופלה לשביעות רצונו על ידי נציגת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה