|
|
|
|
|
|
גביית תשלום למרות הניתוק |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני יותר משנה ביקשתי להתנתק מ 015 שנתנו לי שרותים לחיבור סרטי טלביזייה.(BEST TV ). הניתוק נעשה מיוזמתי דרך האינטרנט אך החברה המשיכה לחייב אותי עד היום הזה.
לא נראה לי שפנייתי לשרות לקוחות זוכה לטיפול . מדובר כאן בזיכוי כספי .
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
015 אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' חנניה, טופלה לשביעות רצונה ע"י מנהל ממוקד שירות לקוחות. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|