פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 3/07 עברתי דירה ולכן התנתקתי משירותי האינטרנט של החברה, בחודש 7/07 נוכחתי לדעת שעדיין יורדים תשלומים ולכן ביקשתי שוב להתנתק (מהכל! ) אתמול (5/2/08) שמתי לב כי עדיין גובים ממני כסף על תיבת דואר למרות שבשיחה בחודש 7/07 הבהרתי כי אני רוצה להפסיק הכל. משיחה עם נציג שירות הוא אומר שכנראה לא אמרו לי שאני מנותק ומכיוון שלא אמרו כך אני לא מנותק , בקשתי שיווכח שהתיבה לא בשימוש וכי עברתי כבר את אותה שיחה ב7/07 אך לשווא. אין עם מי לדבר ומכיוון שבחברה לא מצויין כך אז פשוט לא מתייחסים למה שאני אומר(לא חשבתם פעם שנציג שמטפל בכמה וכמה פניות ביום יכול לעשות טעות) נראה כי החברה מרשה לעצמה לעשות בכרטיס האשראי שלי כבשלה, למזלי זה רק 10 ש"ח לחודש ולא טענו כי התחייבתי ל15 שנה מראש - כי הם יכולים.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של הסכומים שנגבו ללא מתן שירות פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר פוגל טופלה על ידי שירות הלקוחות של חברתנו .
נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה