פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלקוח צריך לשלם על שרות לקוי של החברה? נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני כבר זמן מה בחברתכם, המחירים היו לשביעות רצוני והשירות היה הוגן וטוב ולכן גם המלצתי וצרפתי אליכם עוד בני משפחה . עד כאן הכל בסדר אבל לאחרונה כמעט ובלתי אפשרי ליצור אתכם קשר, וכשהצלחתי דרך "הצטרפות לקוחות חדשים" העבירו את השיחה ושוב המון זמן המתנה ואף אחד לא עונה שזה ממש מייאש. באחד המקרים ביקשתי שישלחו לי הוראת קבע חדשה, הבחורה שענתה אמרה שזה לא קשור אליה אך ביקשתי שתשלח אליי ושלא תעביר אותי שוב להמתנה. כשהגיע אליי מכתב עם חיובים גבוהים התקשרתי שוב ואמרתי שאם לא יתקשרו אליי אעזוב את השירות ובאמת אחרי שבוע בערך התקשרו אליי אך את הקנסות לא ביטלו לי. נתנו לי מספר פקס ששלחתי לשם בקשה לחזור אליי אך עד עתה טרם התקשרו, והשבוע סוף-סוף הגיע אליי טופס הוראת קבע. 1. ארצה לקבל פירוט של כל החיובים(באתר יש בעיה) וחיובים שלא בהסכם לבטל. 2. אבקש ליצור איתי קשר בטלפון כדי שנראה אם אנחנו יכולים להמשיך יחד או שדרכנו נפרדות
בזבוז זמן, נזק כספי (טלפון), עוגמת נפש סוג הנזק :
ציינתי לעיל פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אהרוני טופלה על ידי מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה