החזר כספי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
למי שמעונין להתחבר לאינטרנט זהב, שיחשוב פעמיים כי כשיש בעיה , כנראה שאין להם טכנאים מוסמכים לענין.
להלן בעייתי:
לפני כמה חודשים פניתי לאתר התמיכה של אינטרנט זהב לצורך פיתרון בעיית שליחת מיילים. כל מייל שהייתי שולחת היה מתקבל אצל הנמען מספר פעמים.
לאחר "מסכת עינויים", בזבוז זמן של טלפונים עם נציגי התמיכה, הגיעו אינטרנט זהב למסקנה שיש לי בעיה במחשב עצמו ושאזמין טכנאי מומחה לפתרון בעיות מחשב.
כאזרחית תמימה פניתי לאחד הטכנאים של מיקרוספ שיגיע אלי לפתור לי את הבעיה.
לאחר שעות רבות של בדיקות כלשהן, לא העלה הטכנאי הבכיר בעיה כלשהי ואף יצר קשר עם נציג תמיכה ולבסוף הטכנאי של החברה אישר שכנראה הבעיה אצלם וביקש 24 שעות לפתור את הבעיה.
כמובן ששולם על-ידי עבור שעות העבודה של הטכנאי בסך 450 ש"ח ללא כל סיבה כלשהי.
לאחר מספר ימים התקשרו אלי מאנטרנט זהב והוחלט לבצע במחשב שלי, פרופיל חדש, והנה הפלא ופלא.הכל הסתדר מיידית.
פניתי לאינטרנט זהב לקבל החזר עם עלות הטכנאי ועוגמת הנפש שנגרמה לי במשך כמה חודשים וטרם קיבלתי תגובה עד היום.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר עלות טכנאי + עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|