פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב שיקרי נושא התלונה:
כהן מרים שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם.
עד לפני כשנתיים הייתי מנויה של חברת האינטרנט סמייל. באותה תקופה התחתנתי ועברתי דירה עם בעלי כאשר משם המשכתי לגלוש באינטרנט בחברה בה בעלי היה מנוי. התקשרתי לסמייל וביקשתי מפורשות לבטל את המנוי כאשר לטענתם ביקשתי להקפיא ויותר מזה הם הגדילו לשקר שאני אפילו ביקשתי להפשיר בתאריך מסויים. אני ביקשתי חד משמעית לבטל את המנוי ולראיה גם לא גלשתי בו לאחר שהופשר ולא היה לי כל צורך בו כי לא הייתי בבית יותר ואפילו המחשב שלי נשאר בבית אימי עד היום.
במשך שנה וחצי לא ניסו לאתר אותי, לא בטלפון ולא במייל ולא שלחו חשבוניות. לפתע אחרי שנה וחצי התקשרו לבית אימי וביקשו את מספר הטלפון שלי וטענו שיש לי חוב של אלף ומשהו שקלים. רתחתי מזעם! לאחר מספר שיחות עם החברה שוב הם נעלמו לי אחרי שאמרו שיבדקו ויטפלו ויחזרו אליי מאוגוסט 2007 עד היום פברואר 2008, חצי שנה אחרי שלחו לי מכתב שיש לי חוב של 1200 ש"ח. (פתאום גם יש להם כתובת) אני לא יודעת מה לעשות... הם מתעקשים שביקשתי להקפיא ואני מתעקשת שביקשתי לבטל!! מה עושים????.

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' כהן טופלה על ידי מחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה