פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא צודק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/11/05 פניתי לאינטרנט זהב כדי לקבל הצעת מחיר לחבילת גלישה במהירות 1.5 מגה.. לאחר שיחה עם נציג שירות הסכמנו על עסקה במחיר של 39 ש"ח לחודש ללא התחייבות.. יום למחרת ב 18/11/05 התקשרו אליי מחברת בזקבינלאומי (החברה הקודמת בה הייתי לקוח) והציעו לי חבילה יותר כדאית. התקשרתי ל015 אינטרנט זהב כדי לבטל את העסקה שעסינו פחות מיממה קודם אך הסתבר לי שהם לא מוכנים לבטל את ההעסקה שעשינו בטענה שכבר גלשתי 5 שעות דרכם ולכן הם ייגבו ממני את מלוא הסכום - 39 ש"ח.. גם לאחר וויכוח של שעה בטלפון הם לא וויתרו ולא מוכנים גם לגבות מחיר יחסי לפי שעות גלישה.. דבר הנראה לי תמוה.. טענתי בפניהם שלפי מיטב הבנתי מעוגן בחוק (החוק להגנת הצרכן) שזכותו של לקוח לבטל כל עסקה עד 14 ימי עבודה במיוחד שמדובר במוצר ווירטואלי - USERNAME... הם טענו בפני (ואני מצטט) "זה שעשית טעות והתחברת אלינו וגם לבזקבינלאומי זה לא בעיה שלנו ואנחנו לא נספוג את העלות.." (!!!?)... לסיכום- מי צודק...? ומה אני יכול לעשות כדי להשתחרר מה"אזיקים" של חברה נאלחת כזו..? מקווה לעזרה ממכם.. תודה.
כספי סוג הנזק :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונתו של הלקוח טופלה באמצעות שיחת טלפון עמו תגובה:
שיחה עם הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה