פרטי התלונה

תלונות 015 אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי אשר טרם הוחזר נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית חיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחיוב האורנג' החודשי אשר נשלח אליי גיליתי חיוב אשר הינו מופרז, דקת שיחה בסך 85.214 ש"ח לפני מע"מ. לאחר בירור מול אורנג' אשר טענו שזהו חיוב מ-012 לחו"ל ולטענתי אין לי גורם בחו"ל, הובהר לי שזוהי חברה לדיאטות אשר נקראת צעד ראשון ושומרת על דיסקרטיות. שלחתי פקס עם פירוט החיוב השגוי לקבל החזר כספי ומאז סיפורים והטירטורים ללא הפסק, תיפני ל- 012 הזיכוי אמור להתקבל מהם, לאחר מכן הובטח שישלח שיק מהם ישירות אליי ובקיצור עד כה טרם קיבלתי החזר בגין שרות אשר לא ניתן לי. החוצפה אשר קיימת בחברתנו, אשר יכולה לשלוח את ידה לכיסנו הפרטי ולקחת בטעות או לא בטעות כסף ואנו הצרכנים התמימים מאמינים לסיפורי הסבתא שניתנים לנו ע"י שרותי הלקוחות של אותן לקוחות ולסחבת המתמשכת אשר אולי היא מכוונת שאותו אדם יתייאש ויעזוב את הנושא המעצבן אשר גובה מאתנו האזרח הפשוט רק כעס ורוגז על התנהלות "קלוקלת" של חברה לא אמינה.......פשוט נמאס לי ושוב האנרגיות והכעסים אשר נושא זה גובה ממני לא שווים 100 ש"ח ואפילו לא מיליון שח אודה לעזרתכם ו....אולי כמוני יש עוד אזרחים אשר ידם קצרה מלכת לתקן את העולם (שמות האנשים אשר שוחחו איתי בכל פניותיי הן:אתי, טלי מס' פעמים, אושרית והשם שיתווסף לפעם הבאה הינו קרן שהיא האחראית, אותה נתבקשתי להשיג בשבוע הבא)
כספי סוג הנזק :
אודה לכל עזרה שתינתן הייתי שמחה שיזעזעו את הגורמים האחראים פתרון נדרש :

015 אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה