פרטי התלונה

תלונות סינמטק ראש פינה

תלונות סינמטקים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שן שבורה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הייתי בסינמה סיטי בראשון לציון לפני כשבוע.
רכשתי כרטיסים זוגיים, וקניתי פופקורן ושתיה.
באמצע הסרט הרגשתי שמשהו נתקע לי בשן, ולא הצלחתי להוציא אותו.
ברכב, אני מסתכלת במראה ומגלה שהשן שלי נשברה כתוצאה מאכילת הפופקורן.
ניסיתי לפנות לסינמה ולהפתעתי אין שום אמצעי טלפוני שניתן להשיג אותם דרכו, השארתי פניות בגלילות דרך המוקד הטלפוני ואפילו הגעתי אתמול פיזית למקום שם השארתי את הפרטים וחזר אלי נציג שירות היום והפיצוי לטענתו הוא כרטיס חינם. השן שלי שבורה ואני צריכה לתקן את זה, מבחינתי אני לא מעוניינת בשום כרטיס אלא בתיקון השן.
מה ניתן לעשות בנידון?
שן שבורה סוג הנזק :

סינמטק ראש פינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה