פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, הטעיית הלקוח ברכישה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוני נתניהו 1ג' אזה"ת כתובת:
- סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאורך תקופה ארוכה היינו לקוחות של תמי 4 והיה לנו מכשיר אחד בבית ומכשיר אחד בחנות.
לאחר תקופה מסויימת של שימוש המכשירים החלו לסבול מבלאי שימוש שהתבטא בירוקת בפתחי המזיגה ובלחצנים שלא מגיבים כראוי ויצרו מצבים שהמכשיר המשיך להוציא מים לאחר הזמן הרצוי ונשפכו מים עם קפה על הרצפה יותר מפעם אחת.
לאחר שיחה איתם קיבלנו מהם הצעה לשדרג את המכשירים הישנים (בתשלום) למכשיר חדש עם לחצני מגע שכביכול היו אמורים לפתור לנו את הבעיה, אך המכשיר החדש הוכיח את עצמו כבר בימים הראשונים כהרבה יותר גרוע מהמכשיר הישן והתקול,
הלחצנים בקושי עבדו והיו לו המון בעיות תוכנה שגרמו למכשיר הרבה פעמים להגיע למצב של נעילת מקשים שלא היה ניתן לבטל, לאחר ביקורים של טכנאים הגענו להחלטה שאנחנו רוצים לבטל את העיסקה ואת השירות תחזוקה של מנורת UV ומסנן שכבול בהוראת קבע, הנציגה אמרה לנו שהכל נעשה ושהעסקה בוטלה,
קבענו איתם תאריך שהם יבוא לקחת את המכשיר החדש ויתקינו לנו מכשיר "מחודש" שזה בעצם מכשיר משומש שכנראה החליפו לו רק את הפנאלים, חיכינו להחלפה הזאת מעל חודש לאחר החודש שחיכינו לתאריך שנקבע כי הטכנאי התבלבל ולא איתו מכשיר "מחודש" להביא לנו ובעצם רצה רק לקחת את החדש.
לאחר שזה סוף סוף קרה וקיבלנו את המכשיר ה"מחודש" מסתבר שגם המכשיר הזה מאוד תקול ולא מקרר את המים כלל, אך כבר החלטנו לוותר בשלב הזה על לנסות לדבר איתם, רק וידאנו שהכל בוטל שזה גם לקח המון זמן עד שקיבלנו אישור שזה קרה וגם נאלצנו לבטל את התשלום דרך חברת אשראי כי הם לא עשו את זה בעצמם ועבנרו לחברה אחרת.
נאמר לנו גם שאת התשלום האחרון שנעשה על מסנן ומנורת UV כבר אי אפשר לבטל כי הוא בעצם תשלום על המנורה והמסנן הקודמים שקיבלנו, לאחר מכן גילינו שזה היה שקר שקיבלנו חודש לאחר מכן מנורה ומסנן חדשים.


מעבר לכל זה חשוב להדגיש שהשירות של החברה נוראי, באופן קבוע צריך לחכות מעל 15 דקות רק בשביל שנציג יענה, לרוב הוא מוכיח את עצמו כחסר תועלת לחלוטין והם גם לא שומרים היסטורית שיחה ככה שאתה נאלץ כל פעם מחדש להסביר את כל הסיפור לנציג שאתה מדבר איתו כרגע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אין לי הצעה לפתרון חוץ מלהמליץ לאחרים לא לעבוד איתם ולסגור את החברה לחלוטין. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה