פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות - מתן הנחה לחלקים מתכלים. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במועד האחרון של החלפת החלקים המתכלים במכשיר הפרימו שברשותי חוייבתי בסכום ע"ס 594 ש"ח בכרטיס אשראי. פניתי לנציג קשרי הלקוחות של שטראוס מים בבקשה למתן הנחה על סכום זה ולאחר שבדק עם האחראי עליו , קבלתי תשובה חיובית להנחה בסכום של 144 ש"ח.
לאחר מס' ימים בדקתי בחשבוני אם קבלתי את ההנחה , אולם לא ראיתי את הזיכוי עבור ההנחה. העברתי פנייה לחב' כ"א כדי לעצור את החיוב ובהמשך פניתי לשטראוס מים כדי לברר את אי מתן ההנחה. בשטראוס מים בקשו ממני לחדש את החיוב בכ"א והם יזרימו את ההנחה. ואכן פניתי לחב' כ"א לחידוש החיוב לאחר מס' ימים ראיתי את הזיכוי עבור ההנחה שהתקבל משטראוס מים.
מס' ימים לאחר מכן קבלתי שיחה משטראוס מים שאני חייב את כל סכום החיוב (594 ש"ח). העברתי להם את הניירת מחב' כ"א הכוללת את החיוב ע"ס 594 ש"ח ואת הזיכוי עבור ההנחה ע"ס 144 ש"ח. בשטראוס מים טענו כי לא ידוע להם על הנחה כנ"ל והם יבדקו את הנושא.
לאחר מס' ימים קבלתי פנייה נוספת שבמידה ולא אחזיר את סכום ההנחה ע"ס 144 ש"ח יפנו לערכאות השפטיות וכן לא יחדשו את שרות החלפת החלקים המתכלים. מנהלת קשרי הלקוחות פנתה אלי ושוב שלחתי את האישור מחב' כרטיסי האשראי, אולם לטענתה אין תעוד למתן הנחה כנ"ל , במקרה נוסף קבלתי תשובה שנציג המכירות שנתן לי את ההנחה עזב את החברה / אינו זוכר מתן הנחה כנ"ל.
אודה לבדיקת המקרה ולהתנצלות חב' שטראוס מים כולל חידוש מתן השרות למכשיר הפרימו שברשותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בכתב וחידוש מתן שרות החלפת החלקים המתכלים . פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה