פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון להתנתק מהשירות של תמי 4 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
15/5 לחודש פניתי למוקד השירות שלכם וביקשתי להתנתק מהשירות. הבהרתי שלא הייתה לי כל בעיה עם השירות. ביקשתי אישור בדוא"ל על סיום ההתקשרות. זה לא התבצע. במקום זה אחרי עשרה ימים(!!!) קרי אתמול, 25/5 פנה אליי איש בשם יוסי חכם החל במסע שכנועים שונים ומשונים על מנת שאשאר לקוח ואמשיך לשלם. משהסברתי לו שאני לא מעוניין ורק מבקש לשלוח לי אישור במייל על סיום השירות, נראה שהשתכנע, והבטיח לי את המייל המבוקש. אכן קיבלתי מייל מכתובת החברה... המייל הכיל הצעת מחיר למסלול חדש..

פניתי שוב למוקד השירות, שוב ביקשתי לנתק אותי מכל שירות ומכל מסלול, ביקשתי במפורש לא לחזור אליי, רק לנתק אותי מהשירות ולשלוח לי מייל אישור סיום התקשרות.. כעבור 10 דקות חזר אליי יוסי חכם. עברתי עוד מסע שכנועים מפרך, בסופו נראה שהאיש השתכנע ואישור כי הוא מתנק אותי מהשירות. אפילו קיבלתי מהמייל האישי שלו את האישור המיוחל. המייל הגיע מהתיבה הפרטית, ללא תאריך שליחה, ללא כל צורה רשמית והתייחס לתאריך הפנייה המקורית שלי: 15/5

חשבתי שהסרט הסתיים. אז חשבתי. היום ב 1:30 בלילה (!!!) קיבלתי מייל חדש מכתובת מייל שירות הלקוחות. המייל מכיל.. נכון. חשבונית חיוב בגין מסלול שירות חדש. הפעם מייל רשמי, מאוד מסודר, עם תאריך הזמנה (???). הכל פיקס.

לא ביטול ולא נעליים. מסלול חדש חשבונית חיוב, ועל החתום: יוסי ***
כספי סוג הנזק :
ניתוק מהשירות של תמי4 פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה