פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי וטיפול לקוח של טכנאי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכשיר התמי4 התקלקל לפני 10 ימים. פנינו מספר פעמים לשירות הלקוחות לאחר המתנה של כ-20 דקות בכל פעם. בשיחות הראשונות נתבקשנו לבצע מספר פעולות מול המכשיר כדי לנסות לתקנו, לאחר שפעולות אלו לא עזרו ביקשנו להזמין טכנאי. בשלב זה לא ניסו לתאם טכנאי מייד אלא נציגת השירות אמרה שתחזור אלינו לאחר כשעה לכל היותר. כמובן שלא חזרה....למרות שהבוטחה לנו חזרה בכל שיחה מחדש.
לפני 4 ימים הצלחנו לתאם טכנאי שהגיע אתמול, וקילקל את המכונה למצב גרוע יותר מזו שהייתה בו לפני הגעתו (כרגע אינה עובדת כלל, לפני כן עבדה מידי פעם). היום התקשרנו כ-6 פעמים למוקד השירות בתקווה שנקבל מענה מיידי לאחר המחדל של הטכנאי, לא הסכמנו לחכות שוב יומיים ללא מים עד הגעת טכנאי. נאמר לנו מספר פעמים שייעשה מאמץ ויחזרו אלינו, אך זה כמובן לא קרה.
בתמי4 אין אפשרות לפנות לגורם אחראי מעבר לנציגת השירות, אמרו מספר פעמים שאחראי יחזור אלינו, אך כמובן שגם זה מעולם לא קרה.
מחסור במים קרים בשיא החום.. סוג הנזק :
תיקון מיידי של המכונה ללא סחבת פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה