פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש סיכון בני ביתי וגניבה נושא התלונה:
אלמליח מרין שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
עזריקם כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מכשיר בצבע לבן ועץ כולו הוספתי על זה תשלום נוסף על סך 100 שח הגיע אלי מכשיר לבן ושחור זה נקודה אחת .
אחרי שהמתקין הלך והסביר לנו הכל על המכשיר ניסנו לבד והכל עבד טוב בעוד שאני ובעלי חושבים על מיקום המכשיר על השיש המכשיר השמיע קול פיצוץ אדיר ורעש מחריד של הבלון גז שנמצא מאחור כאשר הפלסטיק עף לכיוון שלנו יצאנו מהבית לחצי שעה עד שהרעש פסק ואני חייבת לומר שבני בן 9 חודשיים היה אצלי ביידים אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הפלסטיק היה עף עליו למרות שמהבהלה שלו הוא נכנס לבכי היסטרי זו נקודה שנייה.
החלטנו אחרי המקרה לא להסתכן ולהתקשר בבוקר לבטל עיסקה ,כמו כל אמא שיש לה תינוק בבית קמתי בשעה שלוש בלילה בכדי להאכיל את הילד וגילתי שכל הבית שלי אבל כל הבית שלי מוצף מים , המקין חיבר את הצינור ברשלנות וגרם לי באמצע הלילה להתחיל לנקות ולהוציא את המים עד הבוקר כמובן שסגרתי את השיבר של המים לא הלכתי לעבוד יום למחרת בגלל העבודת פרך שעשיתי בלילה וחיכתי לשעה 8 בבוקר כדי שמוקד יפתח לומר להם לבטל עיסקה ולבוא לקחת המכשיר המסוכן הזה מביתי.
אחרי איו ספור שיחות שביקשתי לדבר עם מנהל חזר אלי בחור בשם אביב מפניות הציבור לא האמין למה שסיפרתי לו אך בכל זאת ניסה לשכנע אותי להשאר ללא הצלחה ביקשתי כמובן בעצבים ששלחו מישהו שיקח את המכשיר ולבטל את העיסקה הסבירו לי שזה לא יהיה היום אלא רק מחר והדגישו אולי ,אני מדגישה שנשארתי חסרת אונים ובלי מים עם ילד בן 9 חודשים בבית ורק אחרי עוד כמה שיחות של בעלי הסכימו לשלוח לי מתקין בשעה 6 בערב ,המתקין הגיע ולהפתעתי הוא מגיע לסדר לי את החיבור של הנזילה במקום לקחת לי את המכשיר ,
למחרת התקשרתי שוב שיבאו לקחת את המכשיר ולוודא שאכן ביטלו עיסקה ואני לא יראה חיוב שום חיוב [כל זה התנהל מול אביב ] קבעו איתי רק למחרת והבטיחו לי כמה פעמים בשיחה שאני לא יראה חיוב אני מאמינה שכל השיחות שלהם מוקלטות ויש תעוד מלא לכל ההתנהלות הלקויה הזאת ,אכן למחרת באו לקחו את המכשיר אך בתדפיס האשראי שלי יש חיוב .
אני פשוט לא מאמינה מה עברתי ביומיים ובסך הכל רציתי מתקן מים
אני מעדיפה לסחוב בקבוקים כל חיי רק לא לסכן את משפחתי ולא לעבור שוב את מה שעברתי עם החברה תמי 4
אני לא מבקשת פיצוי ולא רוצה שום קשר עם החברה הזו אך אני לא הולכת לשתוק ולתת לעוד משפחה להסתכן
אבקש שמישהו בכיר מהחברה יחזור אלי עם תשובות למה אני רואה חיוב באשראי זה הכל
עוגמת נפש סוג הנזק :
שבכיר יחזור אלי לגבי החיוב פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה