פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני בלי מכשיר תקין כבר חודש!!!! נושא התלונה:
כהן מלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מסתבר שמתקני מים ביתיים מושכים אליהם ג'וקים.

במקום לומר לי מלכתחילה שאין לכך פיתרון ושיש צורך בהחלפת המכשיר (ובעלות כמובן), נציג החברה אמר לי שיחזור אלי נציג "מתמחה" בנושא - ואז לאחר כמה ימים חזרו אלי מפניות הציבור.
סוכם שיגיע נציג לפתיחת המכשיר על מנת שאנקה אותו. אבל לאף אחד לא היה את האומץ או ההיגיון לומר לי שזה בלתי ניתן לניקוי.
כך נותרתי שוב ללא מכשיר ושוב בזבזו את זמני.
בהמשך סיכמתי עם נציגה שאשלם 350 ש"ח ואקבל מכשיר מחודש באותו צבע כמו שיש לי כרגע (לבן) ושוב הגיע טכנאי ובאמתחתו מכשיר כ ת ו ם!!!!
שוב בזבזו את זמני, ושוב לא נתתו לי מענה...
הנציגה ששוחחה עימי נשמעה רגועה ושלווה אך חסרת רגש ואמפתיה והתנערה מאחריות. מבחינתה לא היה לה משנה מה סיכמה איתי זה המצב ואין מה לעשות. תחושת חוסר אונים כשלא מקשיבים לך. לאחר שלא הסכמתי לרדת מהקו והעבירו אותי למצב של האזנה למוזיקה ( יופי של שירות ויופי של פיתרון) לא הסכמתי לרדת מהקו ללא פיתרון, ולא רצו לתת לי אחד כזה.
בהמשך מנהלת במוקד השירות אמרה שהיא תטפל הי ותחזור אלי.
זה היה ביום ראשון- לפני שבוע וחצי...ומאז לא חזרו אלי.
בינתים אין לנו מים קרים /חמים נורמלים בבית, דמי השירות ניגבים ממני בכל חודש והתשלום עבור ההחלפה כבר ירד לי בכ"א.
מעניין עוד כמה זמן נצטרך להמתין.
כל מה שאני רוצה זה מה שסוכם מולי- מכשיר באותו צבע כפי שיש לי מבלי להחליף פאנלים
קבלת מכשיר בצבע כמו שלי- זה הכל פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה