|
|
|
|
|
|
מכירה ושליחות מוצר בניגוד גמור לבקשתי. |
נושא התלונה: |
יום שישי 18 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 17.07.14 התקבל במשרדנו מכתב בנוגע לשליחת חבילת נורה ומסנן לבתינו.
באותו היום יצרנו קשר עם שירות הלקוחות בטלפון כוכבית 6944 ודרשנו כי לא יבוצע חיוב על החבילה היות והמכשיר נמצא במחסן והוא אינו בשימוש ולכן אנו מבקשים לא לחייב את כרטיס האשראי וכן לא לשלוח שום מסנן ו/או נורה לביתנו.
בתאריך 18.07.14 הופיע שליח בביתנו, בניגוד גמור לדרישתנו הנ"ל, והחתים את אחד הדיירים בבניין על קבלת החבילה הנ"ל.
בתאריך 20.07.14 שוב ניסינו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברתכם בטלפון כוכבית 6944 אך נציג של חברת הודעות ביקש להשאיר הודעה ומסר שיחזרו אלינו עד לסוף אותו היום.
מיותר לציין שלא זכינו לקבלת טלפון חזרה ולהתיחסות לבקשתנו הראשונה מיום 18.7.14.
בהתאם לכך אנו מבקשים כי יגיע שליחת מטעמכם לאסוף את החבילה שנותרה סגורה ללא כול חיוב עבור השליחות. כ"כ אנו מבקשים לא לחייב אותנו בעלות החבילות ו/או השליחויות.
אבקש את התיחסותכם הדחופה למכתבנו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול עיסקה ללא חיוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|