פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת טיפול שלא טופלה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, יש לי מכשיר תמי 4 כבר הרבה שנים. לפני כמה שבועות, חלטתי לרכוש מכשיר נוסף לאמא שלי. כמו כן, רציתי להחליף מגש ופיה למכשיר שלי שעדיין נמצא בשירות. התקשרתי למחלקת מכירות של תמי 4. ענה לי בחור בשם דוד. מיד ביצע את ההזמנה של המכשיר החדש והבטיח לי החלפת מגש ופיה ללא עלות. רק אמר שיחזור אלי למחרת כי היום כבר מאוחר ואי-אפשר לקבוע מועד של הגעת טכנאי. מאז נכנסתי למעגל אין סופי... במשך 10 ימים או שדוד לא היה חוזר אלי ואני הייתי זאת שמחפשת אותו או שהיה מתקשר בשעות אחרי הצהריים ומסביר שהיום כבר מאוחר ויחזור אלי מחר על מנת לקבוע מועד לטכנאי. כעבור 10 ימים, אחרי שיחות יום-יומיות שלנו, כאשר שוב אני הייתי זאת שהתקשרתי, התברר שהוא טעה ואי-אפשר להחליף רק מגש ופיה אלה רק לרכוש ערכת חידוש במחיר של שלוש מאות ומשהו ש"ח. הוא אמר מצטער. טעיתי. אמר לי עם חיוך. נכון שאנשים טועים. אבל איך אפשר במשך 10 ימים להבטיח משהו ללקוחה ולא לטרוח לברר מידית על מה מדובר?!?! ולבשר לי חדשות רק אחרי 10 ימים?!?! בזבזתי המון זמן בשיחות. המון טלפונים. המון עצבים. לאחר מכן, כשדרשתי בכל מיקרה למצוא את הפתרון, נאמר לי שדוד הגיש בקשה לאשר לי חלקי חילוף שביקשתי ואני אמורה לקבל תשובה תוך מספר ימים. לא רק שלא קיבלתי תשובה אחרי שבוע! גם האחראית שהייתה אמורה לטפל בזה וביקשתי שתחזור אלי, לא עשתה זאת.
מעבר לבזבוז הזמן, אני מרגישה עוגמת נפש רצינית ודורשת פיצוי.
תודה מראש
בזבוז הזמן סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה