פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות רע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נקבע מועד הגעתו של טכנאי שירות של חברת תמי 4. החברה אישרה בדוא"ל את זמן הגעתו ( יש לי אישור). הטכנאי לא הגיע במועד ולאחר שצלצלתי אליהם הם אמרו שאצלם רשום משהו אחר. הם מגיעים בשעות העבודה ולא בשעה שהם אישרו לי היות ורשום להם שזה עסק . שנה שעברה כבר הודעתי להם שהמכשיר עבר לידיים פרטיות ואף שיניתי את אמצעי התשלום. שבוע שלם אנחנו קונים מים מינרלים וסוחבים הביתה. לא דיי שחיכיתי שבוע לבואו של הטכנאי אלא גם ביום בו הוא אמור להופיע הם מצפצפים על הלקוח ובאים כשנוח להם. כמו כן, ביקשתי להקדים את הגעתו של הטכנאי סמוך לקביעת בואו במערכת אולם לא הייתה אפשרות כזו במסגרת השעות בהן אני בבית ( לאחר השעה שש). נשארתי במיוחד בבית לקבל את הטכנאי והם שמים פס. כרגיל, חברה גדולה שמאוגדת בחוזה עם צרכן שמותר להתייחס אליו כאבק מטאטא ושימשיך לשלם.
בזבוז זמן, זלזול סוג הנזק :
במשך שבוע נאלצתי לקנות מים מינרלים ולסחוב פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה