פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חדש בר סודה לא תקין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כשבוע השארתי הודעה באתר תמי 4 וביקשתי לשדרג את המכשיר שברשותי, תוך זמן קצר יצר איתי קשר נציג (מאוד נחמד ואדיב) וביצעתי עסקה לשדרוג המכשיר שברשותי לבר סודה. טכנאי הגיע, התקין את המכשיר, נתן הסבר מאוד קצר וחסר סבלנות על ההפעלה של המכשיר והלך. מיד עם תחילת ההפעלה של המכשיר לא יצאו מים קרים (למרות שהטכנאי כיוון זאת) ולאחר פחות משבוע נגמר בלון הסודה (40 ליטר) - כשאין סיכוי שנעשה שימוש ב40 ליטר סודה, מה גם שעד שיוצאת כוס סודה אחת מלאה ...זה תהליך מאוד ארוך. אין ספק שאני מצטערת על ה"שדרוג "של המכשיר, ושיטוט באתרים רבים מוכיח לי כי אכן התלונות רבות על המכשיר מסוג בר סודה. בכל מקרה השארתי מספר הודעות באתר החברה, והובטח כי יצרו איתי קשר, אני עדיין ממתינה. אני רוצה מכשיר תקין בתמורה ל120 ש"ח שאני מחוייבת כל חודש בכרטיס אשראי. אני רוצה מכשיר שבאמת מספק 40 ליטר של סודה, ואני רוצה מכשיר שבאמת מספק מים קרים מאוד - שזאת ההגדרה במכשיר. אני רוצה מכשיר תקין. ואני רוצה שחברת תמי 4 תספק לי מכשיר תקין. במדיה והחברה אינה מסוגלת שתיקח את המכשיר ותזכה אותי.
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה