פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר תקול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רציתי לספר על המוצר פמילי טאץ של חברה תמי 4. מכשיר אצלי כשנה וחצי ובזמן הזה עבר 4

פעמים תיקון. החליפו לו מיכל חימום, צג טאץ, נזילה ובפעם אחרונה הוחלף צג טאץ ללחצנים,

עקב אי איפוס של המכשיר וגם מזיגת מים רותחים ללא הפסקה.
החלפה של פנל טאץ הפך את המכשיר למכשיר פמילי רגיל.
בשרות לקוחות הסברתי את הנושא הזה, שקיבלתי מכשיר פמילי רגיל במחיר של פמילי טאץ

שהפרש ביניהם שווה 300-400 ש"ח בערך.
רציתי לקבל זיכוי על ההפרש, התשובה שקיבלתי משרות לקוחות זה ,שהם לא יכולים לתת זיכוי
מה שכן, לקבל חלק כלשהו של המכשיר בשווי 30-40 ש"ח ,למרות שאני לא צריכה חלק הזה.
רציתי גם להחזיר מכשיר , אמרו לי שהם לא יכולים לקבל מכשיר בגלל שהוא אצלי יותר מ20 יום.
בשורה תחתונה קיבלתי מכשיר יותר זול במחיר של מכשיר יותר מתקדם. עכשיו אני תקוע עם

המכשיר הזה בגלל ששילמתי עליו כסף ב3 תשלומים ,במקום ב36 תשלומים כמו שזה נמכר

בהתחלה. ממשיכה לשלם כולל שנה קרוב ל1000 ש"ח עבור שירות. תודה שראש על הטיפול.
כספי סוג הנזק :
זיכוי או פיצוי בשווי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה