פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנני מים לא תואמים למכשיר נושא התלונה:
מור מעיין שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2016 עשיתי טעות ורכשתי מכשיר של חברת תמי 4 מדגם באבל בר. הטכנאי שהתקין את המכשיר הגיע תוך כיומיים ממועד הזמנת המכשיר וסיפק סנן חלופי אותי היה עלי להחליף בחודש אוגוסט. בסוף חודש אוגוסט ניסיתי להחליף את הסנן וגיליתי שהוא אינו מתאים למכשיר אשר ברשותי. פניתי לתמי 4 בצ'ט והם שלחו לי סנן חדש - שגם הוא לא התאים. אז שוב פניתי לתמי 4 ושוב שלחו לי סנן ושוב הוא לא התאים. נציגת השירות התחייבה כי במידה וגם הסנן השלישי שמגיע אלי לא מתאים ישלחו לי טכנאי רק בשביל להתקין סנן למכשיר. בנתיים עברו שבועיים מהרגע בו ניסיתי להחליף סנן וחברת תמי 4 ממשיכה לשלוח סננים שכלל לא מתאימים למכשיר, זאת על אף שהמדבקה על גביהם מציינת אחרת.
כרגע נמצא בביתי מכשיר בעלות 4000 ש"ח בערך שמטרתו היא לספק מים מסוננים אך בפועל הוא מספק מי ברז, חלק מהסכום הנ"ל כולל שירות ועד לנקודה זו השירות שלו זכיתי אינו מקנה תמורה למחיר. בקשתי לשלוח טכנאי בהקדם נענתה בשלילה ולכן ביקשתי שהטכנאי שישלח יגיע ביום ראשון בשעות הבוקר המוקדמות, אך גם כאן נענתי בשלילה וחברת תמי 4 מנסה בכל הכוח לתת שירות בזמן ובקצב המתאימים רק לה.
לאור זאת ביקשתי להחזיר את המכשיר שבביתי ולו רק כי אינני מצליחה להחליף סנן במסגרת השירות אותו אני אמורה לקבל. גם כאן נענתי בשלילה מאחר ולמעשה רכשתי מכשיר שתמי 4 אינה יכולה לספק לו חלפים בסיסיים.
כיום אני רואה כי נותרה בידי רק הברירה בפניה לתביעות קטנות בכדי להחזיר לי את כספי, וזאת מאחר ואינה עומדת בסעיף הראשון להתחייבותה במסלול הכל כלול "תחזוקה מלאה של המכשיר למשך תקופה של 36 חודשים מיום ההצטרפות, הכוללת 5 מסננים ו-2 נורות".
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המכשיר לחברה וסיום ההתקשרות פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה