פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סכנת כוויה במכשיר הטא'צ נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של תמי בר למעלה מכ3 שנים בתחילה רכשתי מכשיר לחצנים רגיל ואח"כ הציעו לי להתקדם למכשיר תמי בר טא'צ, שילמתי את מלא התמורה אולם כבר בתחילה התגלתה בעיה במכשיר , כאשר לוחצים לקבלת מים בד"כ צריך ללחוץ שוב ע"מ להפסיק את המים, ואילו במים החמים יש צורך ללחוץ על שני לחצנים וכאשר עוזבים את הלחצנים המים פוסקים, התקלה היתה שהמים מדי פעם לא מפסיקים לזרום, פניתי לחברה , הם שלחו טכנאי שיחליף את הלוח, לא עבר זמן רב ושוב התקלה חזרה על עצמה, שוב שלחו החברה טכנאי להחליף את הלוח והבטיח הטכנאי שהחברה עלתה על התקלה ובלוח החדש התקלה תוקנה, לצערי הרב כעבור פחות משנה התקלה שוב חזרה, רק שהפעם נכותי בידי, שוחחתי עם החברה ,ותשובתם היתה שיבואו להחליף לי את הלוח ללוח ישו יותר(לא טא'צ), מסרתי לחברה שאני שילמתי את מיטה כספי לא ע"מ לקבל מכשיר ישן שכבר היה לי ודרשתי שיחליפו לי לדגם מתקדם יותר וכמובן ללא טא'צ, כמובן שנעניתי בסירוב.
אשמח אם תוכלו לסייע לי הלקוח הקטן מס הלקוח שלי הוא 17461822
בברכה יאיר אברהמי
כוויה סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה