|
|
|
|
|
|
רמאות בשיווק |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
משפחתנו לקוחה ותיקה בתמי 4 מעל 10 שנים, לאחרונה הוצא לנו לשדרג את המכשיר הישן בעלות של 91 שח לחודש כלקוחות 'חבר', כמו כן הנציג הציע שנמכור את המכשיר הישן והובהר בשיחה שהתשלום החודשי לטובת שרות המכשיר הישן יפסק.
בפועל דיבורים ומעשים לחוד חויבנו ב- 96 שח על המכשיר החדש, משום מה הנציג "שכח" לציין לקוחות חבר ובנוסף המשכנו לשלם 65 שח על המכשיר הישן בניגוד למה שהובטח.
תמי 4 לא עומדים בהבטחת נציגי המכירות ולכן העסקה החדשה בוטלה והחלטנו להתנתק משרותכם ומכשיריכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תחרות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|