|
|
|
|
|
|
שירות מזלזל בשירות לקוחות!!! |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המכשיר שלי התקלקל היום יום ד' פשוט שווק חיים ולא עובד מיותר לציין כמה קשה להיות בלי מים קרים וחמים! תואם לי טכנאי ליום ג'!!!! 6 ימים להמתין (5 ימי עבודה) ממש בושה אם הייתי רוצה לרכוש מכשיר חדש בטוח הייתי מחכה פחות! השירות לאחרונה ממש גרוע, מרגישים זילזול וחוסר אונים אשקול האם להמשיך את הביטוח שלי אין עם מי לדבר גודלים גודלים ועל חשבוננו
|
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל היחידה לפניות הצי |
שם ותפקיד: |
הלקוחה פנתה ביום רביעי ואכן עקב העומס ביחידת הטכנאים תואם ללקוחה שירות ליום שלישי בבוקר(4 ימי עבודה). התנצלנו בפני הלקוחה על תחושתה ועל זמני ההמתנה.
חברת תמי 4 תמשיך לשפר ולצמצם את זמני ההמתנה ולהעניק את השירות הטוב ביותר. |
תגובה: |
התנצלנו בפני הלקוחה ואף הוענקה הטבה צנועה. |
פתרון: |
|
|
|