פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר בן 5 חודשים - כל חודש תקלה אחרת - חוסר שירות מצד תמי 4 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. רכשנו את מכשיר ה - תמי 4 לפני כחמישה חודשים, לאחר שהצליחו "לצוד" אותנו יחד עם עוד מאות אלפי לקוחות, דרך שיווק ופרסום אגרסיבי ונציגות שירות נחמדות היודעות את עבודתן מעולה... מיד לאחר שרכשנו המכשיר החלו התקלות. שלוש תקלות במשך חמישה חודשים - לא סביר. בממוצע בכל חודש וחצי תקלה, פעם אחת החליפו חלקים כיוון שתמי 4 לא קירר, יצאו רק מים רותחים. בפעמיים האחרות - נזילה מהמכשיר. הפעם - אנו לא מוכנים להחליף חלקים במכשיר, אנו עומדים על כך שהמכשיר יוחלף לאלתר במכשיר חדש. בעוד כשבעה חודשים האחריות נגמרת, ומי ישלם בעד המכשיר המקולקל? אנחנו לא , זה בטוח. בקשנו היום, לאחר המתנה של כ - 16 דקות!!!! לשוחח עם אחראי משמרת. המוקדנית לא הסכימה להעביר אותנו, למרות שעמדנו על כך שאנחנו מעונינים לשוחח עם אחראי.. אמרה שיש להם לחץ, שנמתין שיחזרו אלינו לאחר 48 שעות.. אמרתי שגם הם לא ממתינים עם התשלומים 48 שעות... שילמנו 2000 שח' על המכשיר!!!! אנחנו מתעסקים בכל חודש בתקלות ובהמתנהלטכנאי, בזבוז זמן יקר, ימי עבודה, בזבוז עשרות דקות בהמתנה בטלפון. ממש סיוט!!!!!!מעונינים או להחליף את המכשיר, או לבטל את העסקה מולם. אנחנו עומדים בחוזה מולם - משלמים בזמן, הם לא עומדים בחוזה מולנו - התמורה לא סופקה במלואה, אודה על התייחסותכם המהירה
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה