|
|
|
|
|
|
שירות לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נזילה ממכשיר תמי 4 טופלה לאחר המתנה של שבועיים ע"י טכנאי נמהר שגרם נזק נוסף והחמיר את הנזילה. בבקשה לטכנאי נוסף אני עדין נאלצת להמתין זמן ארוך נוסף והנזילה נמשכת ונמשכת. זאת למרות שאני מבוטחת ומשלמת מדי חודש דמי בטוח ושירות
|
שירות גרוע |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|