|
|
|
|
|
|
מכשיר FAMILY |
נושא התלונה: |
זעירא ישראל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 15 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נתיב הל"ה ד.נ. האלה99855 |
כתובת: |
יוני נתניהו 1 ג א.ת.אור יהודה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בעקבות תלונתי על נזילת מים מתחתית המכשיר , הופיע (אחרי שבוע) טכנאי , ולאחר בדיקה הודיע לי כי אין מה לעשות , התופעה ידועה ונובעת עקב עיבוי הלחות שבאויר על יחידת הקירור , והפתרון הוא להמתין מס' שבועות עד לשינוי תנאי מזג האויר !!?.
נא הביאו לידיעת הקונים בפוטנציה כי מכשירים אלו לא נועדו מלכתחילה לעבוד בתנאי מזג האויר השוררים במישור החוף , וכל אחד ישקול את שיקוליו לפני הרכישה.
כמובן שמענה לתלונה שנשלחה באמצעות אתר החברה - לא זכה לתגובה !.
|
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר פמלי בתאריך24/09/2009.
בתאריך 9/8 פנה עקב נזילה במכשיר נשלח טכנאי בתאריך 16/8 ובדק את המכשיר. הטכנאי מסר ללקוח כי עקב הימים החמים במיוחד . (טמ"פ גוהות ביותר ואחוזי לחות גבוהים מאוד) יש הזעה כתוצאה מהפרש הטמ"פ הקיצוני. |
תגובה: |
.. |
פתרון: |
|
|
|