פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חדש לא תקין והחברה לא חוזרת הודעה שלנו כבר שבוע ימים נושא התלונה:
דאי אלכס שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אלכס דאי
לפני כחודשיים רכשתי את המכשיר החדש של חברת תמי 4 מתחילה היו בעיות עם המכשיר כל פרק זמן במקום להוציא מים קיבלנו הודעת שגיאה וצפצוף יצרנו קשר עם השירות במאמצים עד אשר חזרו אלינו וביקשו שנאפס את המכשיר. לאחר שאיפסנו את המכשיר הבעיה חוזרת על עצמה ורק לאחר שמוצאים מהחשמל חוזר לעבוד ושוב חוזר
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה וסוכם כי יגיע טכנאי לבדיקת המכשיר באופן יסודי. הטכנאי הגיע וביצע טיפול למכשיר לשביעות רצון הלקוחה.
מסרנו ללקוחה כי כל מכשירי החברה עוברים בדיקות איכות מחמירות . לעיתים נוצרות תקלות ואנו כמובן מעניקים שירות בבית הלקוח לפתרון כל תקלה במכשיר.
תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה