חוסר יחס ומענה לפנייה שהושארה באתר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתר הבית באינטרנט של חברת תמי 4 מתפאר בשמו ובמותג היוקרתי שבנה לעצמו במהלך השנים ובנוחות של האתר, וישנם כמה אפשרויות של שירות לקוחות כמו : דרישה לטיפול, תיאום הזמנת טכנאי וכדומה.
לפני יומיים השארתי את פרטיי באתר על מנת שיחזרו אליי לטיפול (מכשיר המים שנמצא ברשותי התחיל לייצר אבנית וקורוזיה + משטח גומי שהתייבש) למכשיר יש אחרויות וביטוח שאני משלם עליו כל שנה. עד עכשיו שום נציג מטעם החברה לא חזר אליי, ואני עדיין מחכה לטלפון המיוחל... אז ריבונו של עולם אני רוצה להבין למה אתם משקיעים באתר אינרטנט עם כל המידע שיש ללקוח באתר, מפרסמים מספרי טלפון, כתובות סוגי מכשירים אך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים על מנת שיחזרו אליו כדי לחסוך את זמן ההמתנה בטלפון אתם לא מסוגלים לעשות,
את גביית הכסף על כל מיני חלפים, אחריות וביטוחים אתם יודעים לגבות בזמן,
וטלפון קטן ללקוח לשאול מה קרה אתם לא מצליחים לבצע.
אז תמי 4 עשו לכם בדחיפות בדק בית והרבה דגש על שירות ללקוח כי ביננו כל חוסר היחס והמענה גורם לי לאכזבה רבה ממכם ולשקול מחדש את הישארותי בתור לקוח שלכם...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מענה וטיפול במכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|