פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמינות של טכנאים נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מכשיר תמי 4 שרכשתי לפני כשנה. מאז היו לפחות 2 תקלות במכשיר- שעם זה אני מוכנה להשלים, זה קורה. כשקניתי את המכשיר היקר יחסית למכשירים האחרים הקיימים בשוק ציפיתי שהתשלום הגבוה הוא בגין שירות ולצערי התבדיתי בפעם השנייה. המים הרותחים דולפים מאתמול - יש לי תינוקות בבית וזה לא בטיחותי. המים הקרים הפכו לקפואים , המיקס לא עובד, הרותחים מטפטפים- בטיחותית יש כאן בעיה על גבול העבירה. התקשרתי הבוקר בשעה 8:30 והופתעתי לגלות שטכנאי יגיע רק ביום שישי. היום יום שני- אין לי מים רותחים ואין לי קומקום ואין לי בקבוקי מים בזכות שיווק אגרסיבי שלכם. היום יום שני והכי מוקדם ניתן לקבל טכנאי ביום שישי באיזו מאה אנו חיים? ביקשנו לשוחח עם מנהל חזר בחור בשם יוני שהשאיר הודעה מבוהלת בנייד שאין טכנאי ולא השאיר מס טלפון לחזרה- כנראה הוא מוצף בתלונות רבות. בכל זאת התקשרתי לשירות והמתנתי 7 דקות והתייאשתי. כעת אני משוועת לעזרתכם.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה