פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר התקלקל בזמן ההתקנה? חכו שבוע בלי מי שתייה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1 בספטמבר טכנאי של תמי 4 ביצע אצלי התקנה מחדש של מכשיר תמי 4 מתחת לכיור.
מיד לאחר סיום ההתקנה הטכנאי בדק את המכשיר ומצא אותו תקין, אולם כעבור כמה דקות, בעודו רושם את פרטי ההתקנה, המכשיר החל לעבוד מעצמו.
לטענת הטכנאי המתג הפסיק לפעול.
אבל הטכנאי לא יכול היה לתקן כי לתמי 4 יש פטנט: טכנאי מתקין וטכנאי מתקן. טכנאי מתקין רק מתקין, הוא לא מתקן, גם כשהקלקול קרה בזמן ההתקנה.
התקשרתי לשירות הלקוחות, ושם הודיעו לי שהזמן הקרוב ביותר לתיקון המכשיר (שהתקלקל כאמור לאחר התקנה ובזמן שהטכנאי היה עוד בביתי) הוא 7 בספטמבר! בעוד שבוע ימים!!
אני לקוח של תמי 4 מעל 10 שנים. בכל אותן קראתי לשירות אולי פעם אחת בלבד. להשאיר לקוח ותיק ונאמן כל כך שבוע ימים ללא מים זו הפקרות ממש.
לא יעלה על הדעת שמי שמשלם דמי מנוי שנתיים במשך תקופה ארוכה כל כך יזכה לשירות גרוע כל כך!!!
תמי 4 יודעים יפה מאוד לגבות כסף, אבל כנראה לא יודעים לתת שירות סביר תמורתו.
לקוחות תמי 4: האם אתם יודעים שבמקרה של תקלה במכשיר תישארו ללא מי שתייה לשבוע ימים?!
העיקר טוחנים לנו בראש בפרסומות ברדיו: אתה תסחוב בקבוקים. בסוף אנחנו גם משלמים שירות לתמי 4 וגם סוחבים בקבוקים! 
עוגמת נפש סוג הנזק :
טכנאי במקרי חירום תוך 24 שעות! פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה