פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
צדוק מלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מתקן המים התקלקל ואני מחכה מזה כחודש לטכנאי, הוא לא מגיע וכל פעם באמתלה שונה.בינתיים אין שימוש למתקן עלי לציין כי 3 שנים אני משלמת ביטוח וכל חצי שנה משלמת עבור חלפים סך לשנה כ 700 ש"ח

הם לא עונים לטלפון וקשה מאד להשיג אותם
בקיצור לא להתקרב ,יש היום חברות מתחרות כך שלא צריך אותם.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר פמילי שהותקן בתאריך 18/09/2007.
הלקוח פנה לראשונה עקב תקלה במכשיר בתאריך 8/7/2010. תואם טכנאי לתאריך 11/7/2010 הטכנאי הגיע אך הלקוח לא היה בביתו.
בתאריך 9/8/2010 הלקוח חזר למוקד השירות ותואם שוב טכנאי לתאריך 16/8/2010, הטכנאי הגיע למקום ושוב לא היה אף אחד בבית.
הלקוח פנה שוב בתאריך 20/8/2010 הגיע טכנאי בתאריך 23/8/2010 ושוב הלקוח לא היה בבית.
הלקוח פנה שוב בתאריך 8/9/2010 תואם טכנאי לתאריך 14/9/2010 וביצע תיקון למכשיר.
לצערינו העיכוב בטיפול נבע אך ורק מהעובדה כי הלקוח לא היה בביתו בכל תיאומי קריאות השירות.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה