פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לוקה בחסר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מי מאתנו לא עובר דירה מדי פעם? ובכן, ברגע שאתם עוברים דירה ויש ברשותכם מכשיר תמי 4, דעו לכם, כי אתם צריכים לדעת כי הודעה על מעבר דירה לחברה צריכה להיעשות שבוע מראש. אתם חושבים ששבוע מראש זה מספיק? ובכן כמובן שלא, למה? כי ביום הראשון המתנתי על הקו במשך רבע שעה, עד שהתייאשתי, ביום השני שלחתי הודעה דרך אתר האינטרנט שלהם. כמובן שאף אחד לא חזר אליי לאחר שליחת ההודעה. ביום השלישי, המתנתי על הקו, לא הייתה ברירה במשך עוד רבע שעה, עד שענתה לי נציגה, שאמרה כי אפשר לקבוע התקנה לשבוע מאותו יום שהתקשרתי!!!!!!! הייתכן????? שכמה ימים לפני ערב חג, עם תינוק בבית אני ללא מיים כבר יותר משבועיים, כי שבוע הייתי צריכה להמתין להם על הקו ועוד שבוע עד שהם מועילים בטובם לבוא להתקנה!!!!!!!! פשוט שערורייה, גם זמני ההתקנה כמובן לא הגיוניים בעליל - בין 11 ל - 14 - מי נמצא בבית בשעות האלה??? ובכן, בעלי התקשר אליהם שוב אתמול, כמובן שהמתין על הקו עוד דקות ארוכות ומשנענה ותשובת הנציג לא סיפקה אותו, ביקש מנהל, אמרו לו שיחזרו אליו וכמובן שלא חזרו!!!! אז איזה שירות זה???? מהון להון אנחנו כבר שבועיים קונים מיים מינרלים וממשיכים לשלם על המכשיר שלהם את התשלום הקבוע בחודש......

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח פנה בסמוך לערב החג בתאריך 6/9 ודיווח כי עובר דירה תואם מולו מתקין כבר לתאריך 14/9. התנצלנו בפני הלקוח אך יחד עם זאת מסרנו ללקוח כי מועד מעבר דירה הינו מועד ידוע מראש ובהחלט הודעה מוקדמת הייתה יוצרת מצב נוח לכל הצדדים למצא תיאום נוח ויעיל יותר. תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה