פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר איכפתיות ושרות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.9.10 התקשרתי פעם ראשונה לחברה ודווחתי על תקלה במכשיר תמי 4 המתנה על הקו ערכה 5 דקות עד שענו
בקשתי טכנאי דחוף מפני שיש לי ארוע חשוב בבית לא היו מוכנים לשמוע אותי בכלל
אשתי התקשרה בנוסף לפני ערב ראש השנה ופטרו אותה בכך שאמרו שיצרו איתה קשר במהירות
היה כלא היה זה שרות זה יחס זאת התחשבות בושה וחרפה
שנה טובה לכולם ותשקלו שוב על חברות בתמי 4
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר בשנת 2003.
בתאריך 8/9/2010 הלקוח פנה עקב תקלה במכשיר לצערינו עקב עומס בעקבות החג לא ניתן היה להגיע לאיזור מגוריו(אריאל) לפני התאריך 16/9/2010.
התנצלנו מאוד על תחושתו ואף נשלח ללקוח מכתב התנצלות על האירוע.
תגובה:
... פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה