פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
את התלונה שלחתי לפני שבועיים דרך אתר האינטרנט של תמי 4 ולפני שבוע פקססתי לשרות הלקוחות של החברה אך לא נעיניתי.

רכשתי מכשיר תמי 4 לפני שנה .בתאריך 26.8 התקלקל לי המכשיר ישנה נזילה (במקום שהמים ישפכו לכוס הם יורדים לקולט מים).
התקשרתי באותו יום לשירות ולאחר המתנה מאוד ארוכה נציג שירות בישר לי שטכנאי יוכל לבוא אלי רק בעוד 10 ימים.
המכשיר באחריות – זה נראה לכם סביר שצריך לחכות 10 ימים לטכנאי?
נקבע לי ביקור עם טכנאי ל – 8 בספטמבר בבוקר (07:30 – 09:30). באותו יום יצאתי ל -5 דקות להביא את הילדים שלי לרחוב מקביל ביישוב בו אני מתגורר. התקשרו אלי בדיוק באותן 5 דקות טלפון עם מספר חסוי. לא הספקתי לענות.
השאירו לי הודעה במשיבון - ובמקום לשמוע את מספר הטלפון של הטכנאי נתנו לי את הטלפון של שירות לקוחות שכמובן לקח לי 15 דקות עד שנעניתי ועד אז הטכנאי כבר לא חיכה.
הגיוני שמחכים לטכנאי 10 ימים? למה זמני ההמתנה ארוכים מאוד ? כשהטכנאי מגיע – למה הוא מתקש מחסוי ולא משאיר את הטלפון שלו אלא של מוקד השירות? נהוג להתקשר לפני שמגיעים ובטח לא מחסוי. שלחתי דרך האינטרנט תלונה לפני 10 ימים ולא חזרו אלי – למה?
אני מבין שיש בעיה בשירות שלכם – חסרים טכנאים ונציגי שירות – למה אני צריך לספוג את השירות הלקוי? למה דוחפים מוצר בשיווק אגרסיבי מבלי היכולת לתת שירות ראוי?
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה