פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון של "שירות" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לדאבוני הרב, בתאריך 19/8 הותקן אצלי בבית מכשיר מסוג תמי 4 פמילי אדום. הדרך להגעתו אלינו לא הייתה פשוטה כלל וכלל, הרמנו טלפון למוקד המכירות שלהם במס' 6944* והזמנו מכשיר במחיר של 76 שקלים ל-36 חודשים חשוב לי לציין שמרגע ההזמנה, הכול היה לוקה בחסר, לא היה סדר וארגון וחוץ מכאוס ועצבים מיותרים לא קיבלנו דבר. בעת ההזמנה הטלפונית אשר ביצענו עם נציג מכירות בשם אמיר נתתי לו את כתובת שלנו, את מספרי הטלפון הן שלי והן של בעלי ונקבע לנו מועד התקנה בתאריך 10/8 בין השעות 7:30 ל-9:30 עם התראת חצי שעה מראש לנייד. אני ובעלי שנינו עסוקים מאוד בעבודה וכבר בשבע וחצי נמצאים בה אך ביום הנקוב חרגנו מהרגלנו והמתנו למתקין יחד וזה עלה לנו בחצי יום עבודה ובביטול פגישות וישיבות. אף אחד לא הגיע ביום הזה להתקין לנו את הבר. מסתבר שהנציג החביב שמיהר כ"כ לחזור אלינו ולקחת מבעלי את מס' הויזה שלו שכח לעדכן את 2 המספרים שנתנו לו בעת ביצוע ההזמנה והוא עדכן רק 1 וביום ההתקנה המכשיר היה כבוי והשני המתין לשיחה מהמתקין שכלל לא הגיעה. יצא מצב שהמתנו למתקין לשווא במשך שעתיים לחינם כי הוא בכלל לא עודכן שהוא צריך להתקשר לטלפון של בעלי ולא שלי שהוא תמיד זמין. בעלי כ"כ כעס ורתח שהוא רצה לבטל לאלתר את ההזמנה אך אני בשיא טיפשותי שכנעתי אותו לתת להם הזדמנות נוספת לתקן את העוול (מיותר לציין שאף אחד לא טרח להתנצל או לפצותנו על הפסד היום הזה בבית). בעלי טען שזהו רמז לבאות ושהשירות שלהם הוא לא הגיוני אך שוב שכנעתי אותו לתת הזדמנות נוספת. התקשרנו למוקד המכירות לנציג שעשה לנו את ההזמנה בכדי לברר מדוע הוא לא עדכן את 2 המספרים הוא אמר רק שזו "טעות שלו" ושלא נורא. הוא תיאם לנו שוב אספקה 9 ימים לאחר מכן. הטכנאי הגיע והתקין לנו אותו כאמור ב-19/8. בעת ההזמנה התלבטנו בין מכשיר הפמילי למכשיר הפרימו הוחלט לבסוף שננסה את הפמילי ואם נתחרט אז המכשיר יוחלף. מרגע שהמתקין עזב את ביתי גיליתי לחרדתי שיש תקלה מס' 6 במכשיר החדש ושהמים החמים אינם פועלים. פניתי אל שירות הלקוחות שלהם במטרה לזמן טכנאי כמה שיותר מהר אך לצערי מנק' זו גילנו אני ובעלי את פרצופה האמיתי של החברה הזו. אי אפשר להשיג את שירות הלקוחות- פשוט אי אפשר וזאת עובדה. התקשרתי עשרות אם לא מאות פעמים מייד לאחר ההתקנה, המתנתי בתור שעה על הקו, אף אחד לא טרח לענות ולבסוף היו פשוט מנתקים לי את השיחה. ניסינו אני ובעלי להשיגם בשיטה זו במשך 3 ימים כאשר אף שלחנו פניות ובקשות דרך האתר ונאמר לנו שיחזרו אלינו אך אף אחד לא טרח לחזור. אני נמצאת בחודש ה-8 להריוני וכמות הדמעות אשר הזלתי בשל הזלזול שלהם בנו וחוסר היחס המשווע פשוט עלו לי ביוקר. איפה נשמע דבר כזה שאני ובעלי משלמים את מיטב כספנו ונאלצים פשוט לרדוף אחרי החברה הזו על מנת לקבל את השירות הלגיטימי שמגיע לנו?? הרגשנו מרומים פשוט נעשה לנו עוול לא חשבנו שמרגע שיגיע המכשיר הזה אלינו נצטרך להקיז דם ולבכות ולכעוס בכדי לקבל את אשר מגיע לנו. את התשלום ה-1 הם ידעו יפה מאוד להוריד לנו אך מים חמים לא היו... עד שהגעתי אל מישהו בשם עידן אשר טען שהוא נציג בכיר מקשרי לקוחות כמעט חטפתי התקף לב שממש לא שווה את זה ד"א. הוא טען שיש להם עומס עכשיו ושזהו קיץ אך את מי זה אמור בכלל לעניין?? לא ייתכן שחברה כזו גדולה לא עומדת בלחצים ולא עונה ללקוחותיה המשלמים הון תועפות מדי חודש ולא נותנים את השירות המגיע לנו. לאחר דמעות רבות וכאב רב הוא שכנע אותי שוב לצערי להישאר בשורותיהם והוא דאג שיגיע אלינו טכנאי רק לאחר 11 ימים בכדי לתקן את התקלה במכשיר ז"א ש-11 יום לא היו לנו מים חמים במכשיר. אין מה לעשות הוא טען "יש להם לחץ". ביקשתי להחליף את המכשיר שיש לנו המקולקל במכשיר המתקדם יותר, דגם הפרימו שלא היה להם במלאי בעת ההזמנה הראשונית שביצענו. הוא טען שהוא יגיע רק לאחר חודש קיבלתי זאת ונתבקשתי להוסיף עליו עוד 320 שקלים. כ"כ כעסתי על כך שנאלצתי להתקשר ולבזבז הון על שיחות אליהם וכמו כן גם אנרגיה חשובה וזמן יקר והוא הכניס הערה במחשב שנוכל לבטל לגמרי את העסקה עד ה-22 לספטמבר במקרה שדגם הפרימו לא יגיע עד אז. אמרתי לו שזו בושה שלקוח לא יכול לקבל שירות לגיטימי ושאלתי מדוע אני צריכה ממש לרדוף אחרי מה שמגיע לי הוא אמר שבכל בעיה שיש לי שאתקשר למוקד המכירות( זה הגורם היחיד שזמין מידית שם כי "שירות הלקוחות" כלל לא זמין בעליל!) ואבקש אותו- זה מאוד יעזור לי בהמשך (בציניות). ב-31/8 בא טכנאי כאמור וסידר את התקלה ובאותו יום גם נקבעה לנו אספקה לדגם הפרימו 14/9 בין השעות 7:30 ל 9:30. הכנו את הכסף הנדרש לתוספת ושוב אני ובעלי המתנו בבית ביום זה, היה לנו תור דחוף למנתח בשעה 11:00 בראשון לציון, הנחנו כי אכן המתקין יגיע בטווח זה ונוכל כמובן להספיק להגיע לראשון בשעה שקבענו עם הרופא. עבר הזמן ועבר, בשעה 9:12 התקשר אל בעלי מתקין בשם משה ואמר לו שהוא יגיע אלינו עוד 20 דקות מקס' שזה בסדר כי זה בטווח שנקבע מראש. הזמן עבר, 9:30 חלף עבר לו ואף משה לא טרח להגיע אלינו. עד שהוא נזכר להופיע אצלנו הייתה השעה כבר 10:10 בהתחלה היה כתוב לו במחשב כתובת אחרת, הוא גם טען שהוא התעכב בשל התקנה קודמת- שוב בעלי ואני כבר היינו על גחלים בשלב זה. כ"כ התעצבנתי על חוסר המקצועיות והשירותיות המשוועת שכבר התחלתי לחוש ברע ממש עד עילפון כמעט. אני ובעלי זעמנו ואמרנו לטכנאי כך: אנו לא מוכנים לשלם את התוספת הזו על המכשיר החדש, הפרימו. מבחינתנו או שתוותרו לנו על התוספת על כל עוגמת נפש שעברנו בגללכם בחודש האחרון או שתבטלו את העסקה ותיקחו את 2 המכשירים. מיותר לציין שלרופא המנתח שקבענו אליו תור 3 שבועות מראש כבר לא יכולנו להגיע. המתקין הרים טלפון לחברה שלו והסביר שם את המצב ואת העובדה שהוא איחר ושאנו מאוד זועמים ושאנו צריכים לעזוב את הבית מידית- הוא אמר שמיד יחזרו אלינו בעניין. הוא המתין אצלנו ורק לאחר חצי שעה של המתנה מישהי בשם שני טרחה לחזור לנייד של בעלי ואמרה לו שבשום פנים ואופן הם לא מוותרים על התוספת המסכנה של -320 שקלים ושלא אכפת להם שנבטל את העסקה. בד בבד המתקין קיבל טלפון מן החברה אשר דרשה ממנו לעזוב את דירתנו מייד וללכת להתקנה הבאה ואני שמעתי את טון הדיבור של מי שאמר לו זאת. היינו בהלם בל יתואר. החברה הזו גרמה לנו להזדקן בכמה וכמה עשורים גרמה לנו עוגמת נפש שאין כדוגמתה ולא מוכנה אפילו לפצות אותנו? בעלי אמר יפה שלום למתקין ואמר לשני הזאת בטלפון שאנו מעוניינים שיבואו ויקחו מדירתנו את המכשיר המקורי ושיזכו אותנו בתשלום הראשון שכבר ירד ושיבטלו לנו את השאר. זה פשוט ביזיון אחד גדול ולדעתנו כל עם ישראל צריך לדעת מי היא חברת תמי 4: חברה טמאית, חוצפנית, רודפת בצע חסרת כל צלם אנוש, חסרת שירותיות בעליל ושהדבר הקל ביותר שניתן לעשות עם החברה הזו הוא להזמין מהם מכשיר ולתת כרטיס אשראי אך שירות- זה כבר יותר מדי עבורם ואת זה פשוט לא מקבלים מהם זו בושה וחרפה וגועל נפש של ממש
ביטול עסקה+החזרת התשלום הראשון מבין התשלומים וגם פיצוי על הזמן והטרחה ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה