פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
שיין מאיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.7.2010 בוצעה עסקת טרייד אין למכשיר פרימו החדש לאחר חודש וחצי התקלקל המכשיר נאלצתי לקחות לסיום חג ראש השנה בכדי להזמין שרות
הטכנאי הגיעה לאחר ארבע ימים כדי לבחון את מעות התקלה וקבע שיש להחליף את המכשיר ( מכשיר בן חודש וחצי כלומר חדש ) .
הטכנאי פנה לחברה והודיע שיש להחליף את המכשיר מבלי לתקן \ להחליף את המכשיר בטענה כי אין הוא יכול להחליף ויתואם מועד החלפה .
מועד ההחלפה התבצעה רק לאחר חג כיפור .
מדוע לקוח אמור להמתין שבוע ימים לשרות ?
התשובה התנהלות גרועה ומוצרים חסרי ביקורת
זלזול בלקוחות ותיקים .
זו היא בושה לחברה שגדלה כל כך ארי שהיו קטנים יותר השרות היה מצוין
כיום השרות מתחת לכל ביקורת .
התשובות של המוקד הם ביחס יגילו של ילד בן 5 .
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה