פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מסננים , גם לאחר מספר פניות . שירות גרוע . נושא התלונה:
סוגאוקר יפת שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4 לפני כשמונה חודשים . בתאריך 12/8/10 התקשר אלי נציג של תמי 4 ע"מ לשלוח לי מסנן חדש . מסרתי את פירטי האשראי וחוייבתי 227 ש"ח כולל משלוח . הנציג טען שהמשלוח יגיע תוך שבועיים לכל היותר .
לאחר כשבועיים , אחרי שלא היגיע הסנן , יצרתי קשר עם השירות לקוחות ,נאמר לי שיש עיקוב קל ותוך 48 שעות תיצור איתי קשר חברת המשלוחים . לאחר המתנה של יומיים שום נציג של תמי 4 ושום חברת משלוחים לא יצרו קשר . המתנתי עוד מספר ימיים והתקשרתי שוב לשירות לקוחות ושוב נאמר לי אותו סיפור עיקוב קל ויצרו איתי קשר תוך 48 שעות . טוב באמת האמנתי למה שנאמר לי , אך גם לאחר שבוע , אין שום סימן .
החלטתי שוב לתקשר לשירות לקוחות . הסברתי בצורה מאוד פשוטה את הסיפור ,
והסברתי שלא ניתן לשתות מים קרים מכוון שיש טעם לוואי . לא יודע עד כמה זה עיניין את הנציגה היא , כיאלו שהיא קוראת מתוך כתוב , אמרה אני מבטיחה שיצרו איתך קשר תוך 48 שעות וייתאמו איתך זמן מתאים . כמובן שלא האמנתי לה , אבל איזה בררה כבר נשארה לי .
עד היום לא קיבלתי את הסנן חודש וחצי לאחר שחוייבתי עליו ואחרי 4 טלפונים. זה נראה לי מאוד לא רציני זה סה"כ הסנן הראשון שאני אמור להחליף , אם כל פעם אני צריך לרדוף אחרהם , זה לא נראה לי בכלל .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי . פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מול רשות הדואר נמצא כי החבילה אבדה. הוחלט לשלוח טכנאי מיידית לאספקת החבילה. התנצלנו בפני הלקוח על העיכוב שנוצר. תגובה:
אספקת החבילה על ידי טכנאי במיידי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה