אי אספקת מסננים , גם לאחר מספר פניות . שירות גרוע . |
נושא התלונה: |
סוגאוקר יפת |
שם/כינוי: |
יום חמישי 12 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4 לפני כשמונה חודשים . בתאריך 12/8/10 התקשר אלי נציג של תמי 4 ע"מ לשלוח לי מסנן חדש . מסרתי את פירטי האשראי וחוייבתי 227 ש"ח כולל משלוח . הנציג טען שהמשלוח יגיע תוך שבועיים לכל היותר .
לאחר כשבועיים , אחרי שלא היגיע הסנן , יצרתי קשר עם השירות לקוחות ,נאמר לי שיש עיקוב קל ותוך 48 שעות תיצור איתי קשר חברת המשלוחים . לאחר המתנה של יומיים שום נציג של תמי 4 ושום חברת משלוחים לא יצרו קשר . המתנתי עוד מספר ימיים והתקשרתי שוב לשירות לקוחות ושוב נאמר לי אותו סיפור עיקוב קל ויצרו איתי קשר תוך 48 שעות . טוב באמת האמנתי למה שנאמר לי , אך גם לאחר שבוע , אין שום סימן .
החלטתי שוב לתקשר לשירות לקוחות . הסברתי בצורה מאוד פשוטה את הסיפור ,
והסברתי שלא ניתן לשתות מים קרים מכוון שיש טעם לוואי . לא יודע עד כמה זה עיניין את הנציגה היא , כיאלו שהיא קוראת מתוך כתוב , אמרה אני מבטיחה שיצרו איתך קשר תוך 48 שעות וייתאמו איתך זמן מתאים . כמובן שלא האמנתי לה , אבל איזה בררה כבר נשארה לי .
עד היום לא קיבלתי את הסנן חודש וחצי לאחר שחוייבתי עליו ואחרי 4 טלפונים. זה נראה לי מאוד לא רציני זה סה"כ הסנן הראשון שאני אמור להחליף , אם כל פעם אני צריך לרדוף אחרהם , זה לא נראה לי בכלל .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|