|
|
|
|
|
|
מכשיר לא אמין ושרות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לצערי הגענו לאתר אחרי שרכשנו את המכשיר וכעת אנו מצטרפים לכל אלה שקוטלים את איכותו ושרות החברה. 3 חודשים אחרי הרכישה התקלקל גוף הקירור.חיכינו שבוע ימים לטכנאי שהחליף את החלק.עברו רק 5 ימים מאז ביקורו ושוב תקלה!
לאחר שיחה עם מנהל בשם תמיר נאמר לנו שצריכים לחכות שבוע ימים לטכנאי.
בושה וחרפה!!! אנו דורשים החלפת המכשיר או החזר כספי.
|
ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל היחידה לפניות הצי |
שם ותפקיד: |
התנצלנו בפני הלקוחה על זמני ההמתנה נמסר כי חברת תמי 4 עושה הכל על מנת לקצר את זמני ההמתנה וכבר בחודש הקרוב אנו נשלים מהלך של עיבוי כח האדם בחברה. בנוסף הוענקה ללקוחה הארכת אחריות למשך שנה נוספת. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|